INSPIRÁCIÓ

Mielőtt elvesznél a sok lehetőségben… bemutatok számodra egy olyan útvonalat, ami mentén én magam is haladtam kezdő kutyaoktaótként. 

Kutyaoktatóként szükséges tapasztalatot szerezni ahhoz, hogy  több szolgáltatást tudj a különböző igényekkel érkező ügyfeleidnek kínálni. Így tudod a vállalkozásodat hosszútávon fenntartani és a piaci változásokhoz is ezáltal tudsz majd gyorsan alkalmazkodni. 

Kezdő kutyaoktatóként a konzultációs alkalmak lehetőséget adnak számomra megismerni az ügyfelek igényeit. A figyelem teljes mértékben egy gazdi- kutya párosra irányul egy alkalommal, ez számodra is könnyebbség.
A konzultációs alkalmat követően egyéni tanfolyami szolgáltatásodat tudod kínálni azok számára, akik elkötelezettek a kutyájuk tanításban. Egy gazdi- kutya párost végigvezetni egy tanfolyamon idővel már rutinossá válik számodra, ha aktívan tevékenykedsz kutyaoktatóként.

Ekkor már a csoportos tanfolyam szervezésére is készen állsz:


– ismered a kritikus pontokat a tanításban
– ismered a folyamatot amit tanítasz, és már csizolgattál rajta, rendszrezted, és a tudást is könnyedebben adod át
– ismered a leggyakoribb kérdéseket, problémákat amivel a gazdik szembesülnek és erre már rutiból több megoldást is tudsz javasolni
Így akár tematikus csoportokat is tudsz szervezni és az ideális ügyfeleket, akikkel szívesen dolgozol, könnyebben be tudod vonzani egy csoportba (3-6 fő) a kommunikációddal.

Egy idő után az adott témában olyannyira jártas leszel, hogy workshopot is tudsz szervezni, ami egy alkalmas tapasztalati tanulás egy szűk célközönségnek:


– már jól ismerd a kutyák jelzéseit
– idegen kutyák egymáshoz szoktatásában is rutinos vagy
– a helyszín kiválasztásában a kutyák igényeit figyelembe veszed
– a rövidebb időtartamú program menetrendjét úgy tudod összeállítani, hogy mind a kutyák, mind a gazdik szükségleteit figyelmebe tudod venni
– együtt tudsz működni más szakemberekkel, kutyaoktatókkal, akik a program szervezésében, sikeres lebonyolításában tudnak neked segíteni

És ha már a workshop szervezés is rutinná válik, akkor egy online vagy offline terméket is ki tudsz alakítani:


– már annyi tapasztalatod gyűlt össze, hogy ideje rendszerezni a tudást, hogy szélesebb körnek át tudd adni
– a piac igényeit figyelembe tudod venni, a marketingben is jártasabb vagy már, a terméked célközönségét tűpontosan meg tudod határozni, így a kommunikáció is könnyedebb lesz a termék eladásához
– átlátod a folyamatokat, a miérteket és bármi kérdés érkezik feléd már magabiztosan tudod rá a választ vagy a megfelelő szakemberhez tudod tovább küldeni a vásárlót

Lapozz a következő feladatra!